W lutym 2003 roku uzyskaliśmy międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 nadany przez TÜV Rheinland potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez nas usług.
W lutym 2018 roku w placówkach P.L. Certus przeprowadzono audyt wznawiający certyfikat jakości zgodny z najnowszą normą ISO 9001:2015. Kontrola przebiegła pomyślnie,tym samym potwierdziliśmy wysoki standard naszych usług i dbałość o pacjentów.
Polityka jakości Prywatnej Lecznicy CERTUS:
"Naszym celem jest rozwijanie działalności na rynku usług medycznych
jako szpitala wiarygodnego i dbającego o odpowiedni poziom jakości świadczonych usług."
jako szpitala wiarygodnego i dbającego o odpowiedni poziom jakości świadczonych usług."
Cele strategiczne:
-
Obsługa pacjenta na oczekiwanym przez niego poziomie jakości, z zapewnieniem komfortu i bezpieczeństwa dla pacjenta i personelu, poprzez:
- kompetentny personel,
- odpowiednią infrastrukturę.
-
Ciągłe doskonalenie procesów, usług i kwalifikacji personelu
-
Wdrożenie mechanizmów motywujących personel do optymalizacji metod i sposobów wykonywania swoich obowiązków zawodowych.
- ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością ISO 9001,
- przestrzegania przepisów prawnych i innych wymagań dot. świadczonych usług,
- zapewnienia odpowiednich zasobów i środków do wdrożenia niniejszej Polityki.